Monday, December 20, 2010

MAJALAH SOLUSI, BUKU2 ILMIAH & MOTIVASI PASARAN 'STORMREADERS'


PRODUK ISTIMEWA UNTUK PEMBELAJARAN ANAK2 YANG DISAYANGI, INSYAALLAH.
www.stormreaders.net/Toklang


2 comments:

  1. Bismillah, salam, TAHNIAH Toklang kerana telah ada blog sendiri (http://toklang58.blogspot.com/) untuk membantu perkembangan perniagaan anda & isteri melalui LR RAUDHAH ENTERPRISE (SA0029409-X)

    ReplyDelete
  2. Bismillah..Ketika ini Toklang & isteri Kakrozi Og Rosnani:
    1. Memasarkan beberapa Majalah Ilmiah bulanan yang antara nya adalah: SOLUSI, GEN Q, AL-USTAZ, ASUH, ANIS, Q&A, FARDU AIN, ANA MUSLIM, ADIK MUSLIM, SAYANG MUSLIM, MUSLIM TEEN, BAGUIH dan lain-lain dari masa ke semasa. Begitu juga buku-buku terbitan Telaga Biru SB, Stormreaders, Galeri Ilmu SB, Pustaka Sheikh Nuruddin (PSN), Pustaka Al-Hidayah, Mustread SB, PTS dan lain-lain dari masa ke samasa, InsyaAllah.
    2. Memasarkan beberapa produk Syarikat Bumjputra Islam (SBI) yang antara nya: Krim penawar Serbaguna (KPS) Nursyifa, Madu Khaula dll., Minuman Kopi Arabica, Susu Kambing, Minuman Koko Chokee dll.
    3. Membuka ruang perniagaan bersama dengan modal kecil yang anda mampu tanpa perlu berhutang asal sahaja mahu berusaha bersungguh-sungguh, ikhlas, jujur, sabar dan tidak meninggalkan kewajiban solat, InsyaAllah.
    4. Anda yang serius, boleh lah hubungi kami: 0132089383 / 0192528685.

    Syukran, terima kasih,
    Toklang 0132089383
    Fb: Toklang Lazim Mohd Noor
    Email: mlazim32@yahoo.com / toklang58@gmail.com

    ReplyDelete